Klaipėdos rajono savivaldybės Visuomenės aplinkosauginio švietimo projektas „Gamtos ir meno galia”

Tęsiasi Klaipėdos rajono savivaldybės Visuomenės aplinkosauginio švietimo projektas „Gamtos ir meno galia”. Praktines veiklas vykdė 2a, 2b, 2c, 2d ir 2e klasių mokiniai.

2a klasės mokiniai išėję į gamtą, tyrinėjo ir stebėjo medžius, pakartojo medžių pavadinimus. Kaip atrodo medžiai rudenį? Kokie jų kamienai, šakos, lapai? Kokios medžių lapų spalvos? Palygino, kaip atrodo medžiai nuotraukose, dailininkų paveiksluose ir vaikų piešiniuose. Dailės pamokose piešė medžius, kūrė lapų atspaudų piešinius.

2b klasės mokiniai domėjosi medžių gyvenimu. Praktinėse veiklose susipažino su mokyklos parke augančiais medžiais. Vykdė liepos, ąžuolo, beržo ir klevo stebėjimus ir tyrimus. Dirbdami grupėse darė lapų atspaudus, pasigamino pasirinktų medžių žievės atspaudus. Juos lygino, įvardijo panašumus ir skirtumus. Panaudodami pasaulio pažinimo pamokose įgytas žinias apie medžių sandarą parengė ir pristatė projektą „Medžio gyvenimas“. Integruotoje muzikos, dailės ir technologijų pamokoje iš buitinių atliekų ir gamtinės medžiagos pasigamino muzikos instrumentus. Juos išbandė ir linksmai atliko pačių sukurtus trumpus ritminius pratimus.

2c klasės mokiniai tyrinėjo medžių , krūmų, žolinių augalų, augančių šalia mokyklos, rinko informaciją apie juos, parengė ir pristatė projektą ,,Mano medis” pasaulio pažinimo pamokose. Integruotoje pasaulio pažinimo ir dailės pamokoje sukūrė plakatą - ,,Medis. Jo dalys“.

2d klasės mokiniai rinko gamtinę medžiagą. Gilino žinias apie medžio lapus, vaisius. Integruotoje pasaulio pažinimo, dailės ir technologijų pamokoje kūrė plakatus ,,Medžio dalys”.

Antrokai iš 2e klasės pasaulio pažinimo pamokoje susipažino su medžio sandara, sužinojo, kaip atrodo medžio sėklos, kas platina jas. Ši kūrybinė ir pažintinė veikla puikiai integravosi dailės pamokoje - mokiniai darė medžių atspaudus.

Praktinės projekto veiklos vyko ir tikybos pamokose. Pamokoje ,,Ką ir kaip kuria Dievas” mokiniai piešė simetriškus klevo lapus – vienoje pusėje tikras medžio lapas simbolizavo Dievo kūrybą, kita pusė parodė žmogaus kūrybą. Mokiniai lygino lapų tekstūras, ieškojo skirtumų tarp abiejų klevo lapų pusių, diskutavo, kuo skiriasi Dievo ir žmogaus kūryba.

Nepamirškite padėkoti autoriui
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas